Студентська молодь вже давно живе у цифровому
світі, і переважна більшість їх почала спритно використовувати смартфони,
планшетники, інші ґаджети, вийшли в Інтернет без допомоги батьків чи
викладачів. Дорослі, у тому числі педагоги, просто бояться всесвітньої мережі.
«В Інтернеті багато готових
рефератів, студент може скачати будь-що, навіть не прочитавши», - так вважають
викладачі. На їхню думку, за допомогою форумів студенти вчаться обманювати педагогів.
«Це смітник зі шпаргалками», - міркують викладачі. «Тепер можна і не навчатися»,
- збентежено констатують вони.
Втім справжній професіонал не має чого
боятися. Просто роль викладача змінилася, і це не залежить від нашого бажання. Тепер
ми вже не стільки джерело інформації, скільки наставники в її пошуку та
усвідомленні, в постановці задач, в організації часу. Викладач стає
тайм-менеджером для студента, провідником в інформаційному океані.
Викладач має свідомо оцінити власний професійний
багаж, звернути увагу на нові практики та можливості, які відкриваються за
їхньою допомогою.
За матеріалами http://ria.ru/ratings_regions
Немає коментарів:
Дописати коментар